O mnie

Witam Was u siebie 

Ogromnie się cieszę, że do mnie zajrzeliście, macie ochotę mnie trochę poznać to zapraszam :)
Nazywam się Judyta i jestem już po 30 ale ponoć dopiero wtedy tak naprawdę zaczyna się życie, czego oczywiście doświadczam.

Przede wszystkim jestem mamą, żoną i książkoholiczką w jednym, dopiero dalej jest reszta. Książki są w moim życiu od zawsze, co zawdzięczam mamie, która ratowała mnie książkami podczas chorób, a że często zdarzało mi się chorować to i książek było mnóstwo :) 

Co czytam? Najchętniej sięgam po kryminały, thrillery, sensację ale oczywiście nie wykluczam również innych gatunków.
Jakiś czas temu przekonałam się do polskich autorów i wprost ich pokochałam, niedawno też odkryłam moją pasję do książek fantasy, a stało się to dzięki lekturze "Dziecka Odyna"

Czemu założyłam bloga? Hm niby proste pytanie ale co do odpowiedzi to szczerze mówiąc sama nie wiem, może żeby dzielić się swoją pasją z innymi, jeżeli to co napiszę skłoni choć jedną osobę do sięgnięcia po książkę to będzie to dla mnie ogromny sukces.

Mam nadzieję, że moje recenzje Was nie zanudzą, a moje zdanie i ocena okażą się pomocne :)

Pozdrawiam Judyta 

Komentarze

Popularne posty