Kontakt/ współpraca

Witam :)
Bardzo dziękuję za odwiedziny, jak wiadomo książki są moją pasją i nieodzowną częścią mojego życia. Czytaniem zaraziła mnie moja mama ratując mnie książkami podczas siedzenia w domu w czasie chorób a później już poszło gładko :)
Bloga postanowiłam założyć aby dzielić się z innymi moimi przemyśleniami zrobiłam to również mając nadzieję, że choć jedną osobę uda mi się zarazić moją pasją.
Książki, po które najczęściej sięgam to kryminały, thrillery i komedie od pewnego też czasu zauważyłam, że ogromną przyjemność sprawia mi czytanie fantastyki oczywiście nie wykluczam też i innych gatunków, które uwielbiam poznawać.
Jeżeli coś sprawi, że będą Państwo zainteresowani współpracą ze mną to serdecznie zapraszam
Możecie znaleźć mnie 

Instagram - @judith.reads
Facebook - Judith Reads

email - judithreads@onet.pl

Lubimy czytać - Judyta-judithreads

Do tej pory zaufali mi:













Komentarze

Popularne posty