„Totentanz” - Mieczysław Gorzka


Odkąd tylko przeczytałam „Martwy sad” wiedziałam, że seria Cienie Przeszłości to będzie coś wyjątkowego na co warto czekać. I nie zawiodłam się 👌
Drugi tom dawał kopa ale trzeci to dosłownie petarda i to bardzo 

„Totentanz” bo właśnie o niej mowa, jest dla mnie kwintesencją całej serii. 
Jest to misternie napisany kryminał, który swoją fabułą potrafi zawładnąć czytelnikiem tak mocno, że w pewnym momencie zupełnie odcinamy się od rzeczywistości zatracając się w dalszych losach komisarza Zakrzewskiego. 
Kto miał przyjemność czytać dwa pierwsze tomy wie z jakimi demonami boryka się Zakrzewski ale dopiero w tej części będzie tak naprawdę musiał się z nimi zmierzyć i wybrać swoją drogę co nie będzie łatwe.

Autor odwalił kawał cholernie dobrej roboty, a z każdą kolejną przeczytaną książką widać, że doskonale wie co robi i swój talent wykorzystuje w 100%. W książce znajdziemy trzy z pozoru osobne sprawy, które przeplatając się ze sobą tworzą niesamowite tło dla wydarzeń z przeszłości, które notabene są wstrząsające. 
Książka po przeczytaniu zostaje na długo w pamięci wywołując efekt wielkiego WOW 🤯 
Ciężko będzie przebić tę serię, mimo iż czytam sporo dobrych książek to jednak „Totentanz” zdecydowanie plasuje się na samej górze listy i podejrzewam, że długo nie spadnie z piedestału ale według mnie jest to w pełni zasłużone. 
Ta seria jest jak narkotyk uzależni od siebie każdego ksiażkocholika, który po nią sięgnie.
Ja ze swojej strony gorąco polecam 

Tytuł: Totentanz
Autor: Mieczysław Gorzka 
Seria: Cienie Przeszłości 
Wydawnictwo: Bukowy Las
Ilość stron: 500 stron 
Kategoria: kryminał, thriller, sensacja

Komentarze

Popularne posty