"Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek" - Renata Wrona

Tytuł: "Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek"
Autor: Renata Wrona
Wydawnictwo: Studio Suite 77
Ilość stron: 190
Kategoria: Poradniki

Marka kobiety - co to tak naprawdę jest?

Tak naprawdę każda z nas jest marką, tylko nie zawsze wiemy, jak ją zaprezentować w odpowiedni sposób. Bardzo może nam w tym pomóc poradnik Renaty Wrony "Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek" 
Zarówno  w biznesie, jak i życiu osobistym ważny jest sposób, w jaki postrzegają nas inni. Nie chodzi tylko o wygląd zewnętrzny, lecz także o nasz charakter i osobowość. Istotne jest poznanie swoich wad i zalet, aby umieć wykorzystać je w każdej sytuacji.

Renata Wrona - trenerka rozwoju osobistego, ekspertka w dziedzinie budowania marki w tym marki osobistej, savoir vivre'u w biznesie, komunikacji interpersonalnej. Właścicielka firmy Prime Image, autorka książki "Szczęśliwa kobieta - rozwój, kariera, miłość" oraz artykułów z zakresu budowania marki i etyki w biznesie.
Książka Renaty Wrony pozwala nam odnaleźć swoje własne ja, zmusza nas do refleksji i zastanowienia się nad sobą. W poradniku znajdziemy mnóstwo porad na temat tego, jak wykreować własną markę, aby była silna, profesjonalna, a przede wszystkim naturalna, bo nikt nam nie zaufa jeżeli będziemy udawać kogoś kim nie jesteśmy. Autorka podkreśla, że ważne są samoakceptacja i pogodzenie się ze sobą.

Książkę podzielono na rozdziały,które układają się w spójną całość. W każdym rozdziale znajdziemy pytania, które z pozoru wydają się łatwe - to właśnie dzięki odpowiedziom na nie możemy poznać swoje prawdziwe ja. 
Oprócz rozdziałów poświęconych naszemu charakterowi, zachowaniu i tego jak powinniśmy postrzegać siebie, znajdziemy mnóstwo wskazówek dotyczących naszego wizerunku. Sporą część książki poświęcono wyglądowi i temu, jak prezentować się adekwatnie do sytuacji.
W obecnych czasach gdy wszystko znajduje się na wyciągnięcie ręki musimy nauczyć się z tego korzystać - książka Renaty Wrony stanowi w tej kwestii idealną podpowiedź. Znajdziemy w niej mnóstwo porad dotyczących stroju, makijażu, czy zwykłych dodatków, które podkreślą nasz profesjonalizm.
Sporo informacji zawartych w książce stanowi dla mnie standard, który staram się wdrażać na co dzień. Podejrzewam, że jest to spowodowane doświadczeniem, jakie zdobyłam i w pracy, i w życiu prywatnym - jako mama uważam, że nawet w domu powinno się pokazywać swoje mocne strony, a gdy jesteśmy pewni siebie, uda nam się osiągnąć nawet najbardziej odległe cele.

No ale żeby nie było za słodko, muszę przyczepić się do jednej małej rzeczy, która trochę mnie irytowała.
Pisałam już, że w książce zawarto ważne pytania, które pomogą nam określić nasze ja. Kilka z pytań się powtarza co trochę wybijało mnie z rytmu. Zaczęłam się zastanawiać, jaki cel miało kilkakrotne ich zadawanie, tym bardziej że za każdym razem starałam się na nie odpowiadać.

Nie zmienia to jednak mojego ogólnego zdania na temat książki. Uważam,że ten poradnik powinna przeczytać każda pewna siebie kobieta, która pragnie osiągnąć swoje cele. Książka napisana jest bardzo przystępnym i łatwym językiem a jej dodatkowym atutem są zdjęcia zamieszczone k każdym rozdziale, które doskonale uzupełniają tekst.
Książkę tę poleciłabym zwłaszcza kobietom młodym, dopiero wchodzącym w dorosłość, ponieważ to one są na początkowym etapie budowania swojej marki. 
Ja osobiście nie tylko wyniosłam ogrom wiedzy dotyczący stroju czy zachowania, lecz także zrozumiałam jak należy postrzegać siebie w odniesieniu do innych.

Już wiem, że marką jesteśmy my same,a sposób, w jaki traktujemy i postrzegamy siebie, wpływa zarówno na nas, jak i na nasze otoczenie, współpracowników i bliskich. 
Dlatego moim zdaniem warto sięgnąć po "Markę kobiety w biznesie"



Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję 



Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny
Jeżeli tylko masz ochotę pozostaw po sobie ślad

Popularne posty