Recenzja patronacka, przedpremierowa - "Odkupienie" Ewa Pirce


"Każda myśl, każda emocja, jaką dzielimy się ze wszechświatem, prędzej czy później do nas wraca.
Konsekwencją tych działań jest zsyłanie przez los odpowiedniego dla nas człowieka.
My byliśmy takimi właśnie ludźmi, nasze przeznaczenie dawno zapisano w gwiazdach i ostatecznie musiało dojść do naszego połączenia.
Musieliśmy stworzyć całość.
Jedną duszę.
Jedno serce.
Jedno ciało"

Sięgając po "Obietnicę" spodziewałam się przyjemnego romansidła, z którym miło spędzę czas, jak się później przekonałam dostałam coś znacznie lepszego i niesamowitego.
Dlatego ogromnie się cieszę, że dostałam szansę zostać patronatem drugiego tomu tej niesamowitej historii.
"Odkupienie" swoją premierę będzie miało już 25.05.

Brian Wild poprzysiągł zemstę na człowieku, który zniszczył wszystko co kochał, niestety zemsta nie przyniosła ukojenia a jedynie cierpienie i pustkę.

"Obietnica" była moim pierwszym kontaktem z autorką i od razu wiedziałam, że szybko jej nie porzucę. 
Na dalsze losy Olivii i Briana czekałam z nieskrywaną niecierpliwością, ekscytacją i przede wszystkim ciekawością. Zastanawiałam się co tym razem zafunduje swoim fanom Ewa Pirce.
I muszę przyznać, że autorka nie zawiodła i zafundowała czytelnikom porządną dawkę emocji, które podczas czytania przejmowały nade mną władzę.
Książka sprawiła, że zatracałam się w niej całkowicie a droga do pracy mijała za szybko.

Byłam bardzo ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów.
Brian musi odpokutować za swoje przewinienia i spotyka go najgorsza kara z możliwych, utrata ukochanej osoby, dzięki której życie nabrało sensu. 
Olivia znika, próbuje uciec i zapomnieć, ale czy możliwe jest wymazanie z pamięci osoby, która sprawiła, że stało się szczęśliwym, osoby, która w ciągu chwili potrafiła zburzyć mur, budowany przez lata, osoby którą się pokochało.

Muszę szczerze przyznać, że książka emocjonalnie rozwaliła mnie na łopatki. 
Już od pierwszych stron autorka nas nie oszczędza i bez słodzenia wrzuca nas w wir wydarzeń i intryg, które w dalszym ciągu są ważnym elementem książki. 
Tym razem Brian będzie robił wszystko żeby wyplątać ukochaną z chorej sytuacji jaką sam stworzył i zrobi wszystko by ją ochronić i odzyskać.

Oprócz Olivii i Briana w tej części autorka znacznie przybliża nam postać Astona, możemy dowiedzieć się co przeżył i co tak naprawdę go ukształtowało a także jak to wpłynie na głównych bohaterów. 

Książka kipi nie tylko emocjami, znajdziemy intrygę, będziemy poruszać się między uczuciami bohaterów, autorka pokaże nam ich wewnętrzną walkę nie tylko o miłość ale i o samych siebie.
Wielki ukłon w kierunku Ewy Pirce, wykonała wspaniałą robotę serwując nam książkę, która na długo zostaje w pamięci.
Cieszę się ogromie, że mogę objąć patronatem medialnym "Odkupienie", zdecydowanie jest to książka, którą gorąco polecam i z niecierpliwością czekam na WTK gdzie będę mogła osobiście podziękować autorce za tak wspaniałe emocje.


Tytuł: "Odkupienie"
Autor: Ewa Pirce 
Wydawnictwo: NieZwykłe
Premiera: 25.05.2019
Kategoria: literatura obyczajowa, romans 

Komentarze

  1. Widzę, że książka wywołała w Tobie wiele emocji. Jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny
Jeżeli tylko masz ochotę pozostaw po sobie ślad

Popularne posty