„Jeszcze jedno marzenie” - Magdalena Zeist


Podejrzewam, że większość z Was, podobnie jak ja doskonale zna autorkę powieści „Jeszcze jedno marzenie”. Większość osóbo bracających się świecie książek kojarzy Magdę z jako maobmaze zarówno z bloga jak i instagrama.
Jest to jej pierwsza książka i szczerze mówiąc mam nadzieję, że nie ostatnia :) 

"Dwa serca bijące we wspólnym rytmie...
Igor i Gaja są dla siebie wszystkim, jednak w ich życiu pojawia się moment, gdy jedno z serc zwalnia.
Zaczyna się walka o życie.
Czy wystarczy im czasu na spełnienie wszystkich swoich marzeń?
"Jeszcze jedno marzenie" to opowieść o stracie, chorobie, smutku, nadziei, wewnętrznej sile, przyjaźni oraz miłości na dobre i na złe."

Niesamowicie piękna i delikatna historia o tym co w życiu jest najważniejsze.
Gaja całkiem przypadkiem poznaje Igora i już wie, że jest to mężczyzna, z którym chce spędzić życie.
Niestety przewrotny los nie pozwala im zbyt długo cieszyć się szczęściem, gdy choroba posuwa się do przodu życie i codzienność dosłownie stają się areną, na której toczy się walka o każdy dzień i każde....... marzenie.

Magda umiejętnie pokazuje nam co tak naprawdę się liczy i jakie wartości są w życiu najważniejsze.
Ogromnym zaskoczeniem było dla mnie zakończenie, które dosłownie wycisnęło ze mnie łzy najpierw żalu a następnie radości.
Ogromny plus za takie nieprzewidywalne zakończenie.
Książkę czyta się szybko i bardzo przyjemnie, według mnie to zasługo dobrze wykreowanych postaci, które na każdym kroku nawzajem się uzupełniają. Oczywiście prym wśród postaci wiedzie dziadek Lucjan i jego niesamowite teksty, cięte riposty a zwłaszcza poczucie humoru, którym ratował nie jedną sytuację. 

Jak na mój gust debiut bardzo udany i z ciekawością czekam na więcej.


Tytuł: "jeszcze jedno marzenie"
Autor: Magdalena Zeist
Wydawnictwo: Vectra
Ilość stron: 280
Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Komentarze

Popularne posty