„Po okręgu. Współczesna prehistoria” - Piotr Haftek


Lubicie przygody bo ja bardzo tym bardziej jeżeli w tle jest tajemnica a trupy ścięła się gęsto.
Tak w skrócie można powiedzieć o książce „Po okręgu. Współczesna prehistoria”, którą funduje nam Piotr Haftek. 

Już po przeczytaniu pierwszego tomu wiedziałam, że z chęcią sięgnę po drugi jaki i każdy kolejny. 
Akcja książki rozgrywa się rok po opublikowaniu materiałów na temat płaskiej Ziemi, razem z bohaterami ruszamy tropem dinozaurów. 
Czy jest możliwe, że te prehistoryczne bestie nie wyginęły i żyją razem z nami? 

Autor po raz kolejny zabiera nas w niesamowitą przygodę, pełną tajemnic i niebezpieczeństw. Tym razem Kefas razem ze swoimi przyjaciółmi będzie musiał stawić czoła bezwzględnemu byłemu agentowi, który nie cofnie się przed niczym, żeby tylko osiągnąć swój cel. 
Po raz kolejny przekonujemy się, że przyjaźń potrafi zdziałać cuda a współpraca przynosić zadziwiające efekty. 
Podobnie jak w części pierwszej w książce znajdziemy dużo odniesień do religii, jednakże tym razem będziemy świadkami zwątpienia i walki o ponowne zaufanie. 
Tak samo jak w pierwszym tomie bardzo podobały mi się odniesienia do Biblii i religijności bo tu również możemy zauważyć prawdziwą relację z Bogiem a nie żadne mistyczne zabobony.

Bardzo podoba mi się połączenie jakie stworzył autor, dzięki niemu książkę czyta się lekko i naprawdę bardzo przyjemnie. 
Ale żeby nie było za słodko to misze przyznać, że drażniła mnie Iza jedna z bohaterek. I gdyby nie fakt, ze to jej najbardziej zależało na odkryciu prawdy to spokojnie można by wziąć ją za czarny charakter. 
Jak dla mnie jest to książka bardzo intrygująca, wprost idealna na wieczorny relaks lub popołudniowe lenistwo na balkonie 😊


Tytuł: "Po okręgu. Współczesna prehistoria"
Autor: Piotr Haftek 
Wydawnictwo: Novae Res 
Ilość stron: 446 stron
Kategoria: kryminał, przygoda

Za egzemplarz dziękuję 

Komentarze

Popularne posty