Między prawami. Prochem i cieniem - Vera Eikon

Tytuł: Między prawami. Prochem i cieniem
Autor: Vera Eikon
Cykl: Między prawami
Wydawnictwo: Hologram
Ilość stron: 450
Kategoria: kryminał, sensacja, thriller 

Od dawna już słyszałam o tej serii ale ciągle było mi z nią nie po drodze aż w końcu trafiła w moje ręce. A żeby nie było to jak zwykle zaczęłam czytać od dupy strony bo od trzeciego tomu i mimo to spokojnie udało mi się połapać kto z kim, co i jak.


"Czy były oficer został gangsterem?

Mimo że Alan Berg zakończył pracę w CBŚP, nie czeka go zasłużony wypoczynek i odcięcie się od wojny między policją a mafią narkotykową. Nowa praca w biurze ochrony warszawskiego milionera – Rafalskiego – stawia przed nim nowe wyzwania, często ryzykowne i na granicy prawa. Komisarz, jak nigdy dotąd, przybliża się do przestępczego półświatka i nieuchwytnego narkobossa – Wujka. Jak nigdy dotąd staje pomiędzy nowymi współpracownikami a starymi przyjaciółmi, którzy zaczynają widzieć w nim swojego wroga i zadają sobie to podstawowe pytanie: Czy były oficer został gangsterem?

Czyżby liczne bolesne doświadczenia i zawiedzenie sprawiły, że podstawowe wartości Berga uległy zmianie? Czy środowisko półświatka wykorzystało drzemiący z nim „materiał na gangstera”? Czy grupa operacyjna „Szakal” dotrze do bezwzględnego narkobossa – Wujka? I jaką rolę odegra w tym wszystkim Rodion Vlacic – największy wróg komisarza? "


Z ogromną ciekawością sięgnęłam po tę pozycję, i nie zawiodłam się ani razu. Autorka pisze w niesamowity sposób i przez całą książkę nie odpuszcza nawet na chwilę. 
Komisarz Berg jest bezkompromisowy i ma swoje zasady, których się trzyma przez co przysparza sobie nie jednego wroga. 
Książkę czyta się niesamowicie lekko i bardzo szybko a to wszystko dzięki świetnej kompozycji i doskonałej akcji, w tej książce dosłownie cały czas się coś dzieje, Vera Eikon po prostu nie pozwala nam się nudzić.
W tej części autorka wciąga nas w świat gangsterów i można spokojnie powiedzieć, ze pokazuje nam  go od kuchni. Ukazuje układy, machlojki, egzekucje to wszystko znajdziemy w tym tomie. Bardzo ważnym ( przy najmniej w moim odczuciu) elementem książki jest zaznaczenie wartości hierarchii panujących w grupach przestępczych, można zauważyć to już od samego początku. 

Jak dla mnie książka świetna i naprawdę żałuję, że tyle czasu zwlekałam z jej przeczytaniem. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło bo pozostałe tomy mam już w domu i będę nadrabiać :) 
Także jeżeli szukacie dobrego kryminału na jesienne wieczory to spokojnie możecie sięgać po serię Very Eikon "Między prawami"


Komentarze

  1. W takim razie i ja mam co nadrabiać. Czasami tak to już jest, że faktycznie zwlekamy z przeczytaniem jakieś książki raczej nie spodziewając się pozytywnego zaskoczenia, a tutaj proszę :) O tej serii nie słyszałam dotąd, ale jestem nią teraz zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne wieczory są rzeczywiście idealne na kryminały, już się zaopatrzyłam w swój stos, ale nic się nie stanie jak dołożę do niego jeszcze jedną pozycję.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te stosiki sięgają nieba! :) Nie starczy życia na całą dobrą literaturę, ale życzę powodzenia! Serdeczności!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny
Jeżeli tylko masz ochotę pozostaw po sobie ślad

Popularne posty